پیرامون بیانات احسان منش در مورد محبوبیت بهائیت

پیرامون بیانات احسان منش در مورد محبوبیت بهائیت

کاویان صادق زاده میلانی

http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=560737

گروه فضای مجازی: مدير مؤسسه نرم‌افزاری «عروج» با اظهار ناخرسندی از تبليغات گسترده رسانه‌ای بهائيت در راستای كسب محبوبيت،‌ گفت: برای ريشه‌كن كردن تهديدات نرم رسانه‌ای عليه تشيع و برون‌رفت از وضعيت انفعالی كنونی بايد هر سلاحی را در مقابل سلاح خود به‌كار بگيريم
….

احسان‌منش با بيان اين‌كه بهائيت در عرصه كنونی برای ضديت با مسئله مهدويت و اديان الهی، فعاليت‌های گسترده به نسبت با وهابيت انجام می‌دهد، بيان كرد: بهائيت در رسانه‌ها بالاخص در شبكه‌های ماهواره‌ای تبليغات گسترده‌‌ای انجام می‌دهد و در سطح بين‌المللی محبوبيت‌هايی برای خود ايجاد كرده.

مدير مؤسسه نرم‌افزاری «عروج» با اظهار ناخرسندی از اين موضوع ادامه داد: اين فرقه انحرافی بدون داشتن كتاب، منبع و اعتقاد صحيح و موثق از ظرفيت فضای سايبری به نحو مطلوبی استفاده كرد، در حالی‌كه ما همچنان منفعل در موقعيت خود قرار داريم و نتوانستيم به نحو احسن از پتانسيل‌های موجود فضای رسانه‌ای استفاده كنيم

جناب احسان منش درودهای نوروزی حقیر را بپذیرید.

با سپاس از مطلب خوب شما. اجازه بدهید موازنه را بیان کنم. تشیع تند رو پیرو ولایت مطلقه فقیه، با پول نفت فراوان، دسترسی کامل به 4-5 شبکه تصویری داخل کشور و منترل آن توسط جریانهای بهائی ستیز، بسیج کردن صدها محقق و دانشجو برای هجمه فکری به دین بهائی، فیلترینگ شدید سایتهای بهائی و حتی خرده وبلاگها مثل وبلاگ حاضر، بازداشت خارج از عرف قانون بهائیان، آپارتاید حقوق بشری و دینی علیه بهائیان و تعطیل شدن تشکیلات بهائی در کنشی نابرابر که تمام نیروها و توانایی های مادی و سرمایه و قدرت اجیر در دست نیروهای بهائی ستیز است شما به باخت خود در عرصه فکر و اندیشه اذعان می کنید.

دلیل این شکست فکری استفاده نامطلوب شما از فرصتها نیست، چون شما همه توانمندی و قدرتید و بهائیان همه مظلومیت و دور از هرگونه قدرت. ریزش توده های مردم از آراء شما و گرایش آنها به دین بهائی به دلیل بهره نبردن شما از «فرصتها» نیست. شما ایدئولوژی خود را بزور به مردم تحمیل می کنید و اینکه مردم حاضرند از تحصیل محروم شوند، از کار دولتی محروم شوند، مانند شهروند بدون حقوق شهروندی زندگی کنند ولی به دین شما در نیایند بیانگر مسالۀ دیگری است.

در دستگاه قاجار و در دستگاه پهلوی و در حاکمیت کنونی، نظامها علیه بهائیان فعالیت می کردند. ولی راهبری بهائیان این فرصت را به نظامها داد تا خود را اصلاح کنند و به برقراری عدالت و مواسات و مساوات بپردازند. اگر دین بهائی در دوران قاجار و پهلوی و جمهوری اسلامی در حاشیه بود دلیل آن اراده جامعه بهائی بود، نه جبر تاریخ یا استیلای بهائی ستیز، و اگر امروز دین بهائی به کانون فکری و مدنی جامعه منتقل شده دلیل آن عدم استفاده شما از «فرصتها» نیست.

دلیل آن را باید در قطع تائید الهی و کشیده شدن چراغ شما از پریز خداوندی جست و جو کنید. قضیه، ماجرای مومن آل فرعون است. از من گفتن بود.

Advertisements
این نوشته در اسلام, حقوق بشر ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

Please log in using one of these methods to post your comment:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s